MacBook MyPTC

قصد داریم نرم افزاری رو بهتون معرفی کنیم که به راحتی می توانید با اتصال کامپیوتر خانگی و یا لب تاپتان به شبکه جهانی اینترنت بدون انجام کار دیگری، بیت کوین بدست آورید!!!

برنامه ای که بهتون قصد معرفیش رو داریم یک مرورگر به نام CryptoTab هست که محیط اون کاملا مشابه با مرورگر Chrome هست، کافیه بر روی دکمه ی سبز رنگ "دانلود نرم افزار" که در همین پست قرار داده شده کلیک کنید و پس از انتقال به سایت اصلی خیلی راحت مرورگر رو از اونجا دانلود و نصب کنید. کار با این نرم افزار خیلی ساده هست، پس از نصب و اجرا، بخش های مختلف این مرورگر رو خودش بهتون معرفی میکنه و شما کار خاصی لازم نیست انجام بدید، فقط کافیه کامپیوتر یا لب تابتون رو روشن بگذارید تا برنامه در ازای این کار بهتون بیت کوین بده، فقط حتما اکانت گوگل (همون جیمیل) خودتون رو به برنامه معرفی کنید تا اگر خدایی نکرده در آینده مشکلی برای کامپیوتر یا لب تابتون پیش اومد (مثلاً اگر مجبور شدید ویندوز رو عوض کنید) بیت کوین هایی که تا اون لحظه بدست آوردید رو از دست ندید.

دانلود و نصب نرم افزار به هیچ عنوان کار سختی نیست، آموزش قدم به قدم به همراه تصویر در اینجا قرار گرفته است و همچنین بعد از اون توی کانال آپارات مای بی تی سی که به زودی آدرسش رو اعلام می کنیم به راحتی می تونید ویدئوی آموزشی رو هم مشاهده کنید.

Download